جملات زیبای روز مادر
جملات زیبای روز مادر


تقدیم به تمام مادران





به بهشت نمي روم!


اگر مادرم آن جا نباشد

---

مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی، تو شگفتی خلقتی

تو لبریز عظمتی، تو را دوست دارم و

می ستایمت .


دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت برکت , رحمت و عزت می طلبم . . .


---

چَـند سالـــه دارم آهنــگهـــای مختلـــفو امتحــان میکنــم


ولــــــــــــی هنـــــوز هیــــچ آهنگــــی


مــــــــثِ لالایی تــــو آرومـــم نمیکنــد


مــــــــ♥ــــــــادر

---

طلایی ترین روزها


ارزانی نگاه مهربانت


وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت


روزت مبارک

---

تمام فرشته هابه طواف توآمدند


توکه مظهرعشق وصفاومحبت بی منتهی هستی


روزت مبارک

---

توصیف توبرترازعقول وادراک


درمدح توخالق توگفته لولاک


بی فاطمه ام نمی شدهرگزممکن


خلق علی واحمدوخلق افلاک


ولادت باسعادت حضرت فاطمه(س)وروز مادرمبارک باد

---

زن شکوفه ایی است که هنگام غنچه بودن دوست داشتنی


موقع گل کردن عشق ورزیدنی


ودروقت پژمردن پرستیدنی


روزت مبارک ای گل زیبای خلقت

---

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد / می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم


در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای / تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم . . .


روزت مبارک

---

روشهاى خودكشى:
برق
مرگ موش
قرص خواب
طناب دار
پرتاب

ازبلندى
رفتن زيرقطار
اما ما.. زن را انتخاب كرديم..آرام مطمئن تضميني

وتدريجى..روز زن برهمه شيرمرداني كه با اين بلاي خانگي ميسازند مبارك باد

---

خداوند زن را افريد تا مرد را از گنديدگي نجات دهد.

---

روز مادر را به همه ی مادرای ایرانی تبریک عرض میکنم .

---

بهشت در دست مادر بود، مادر آن را زمين گذاشت تا ما

را در آغوش بگيرد. اكنون مي گويند بهشت زير پاي مادر است.


روزت مبارك مادر مهربان *"*

---

عشق يعني مادر، صبريعني يك زن، نور يعني دختر، مهر يعني

خواهر، هرچه هستي عشق، صبر، نور يا مهر روزت مبارك…

---

بهشت زير پاي ماست، پس به خاطر كه فقط منحصر به خودمان است مغرور باشيم...


روزمان مبارك

---

فاطمه باغ گلاب است خداميداند.. فاطمه گوهرناب است خدا ميداند..

فاطمه واژه زيباست،تعجب نكنيد.. 
كرم فاطمه درياست، تعجب نكنيد..

فاطمه دخترطاهاست بگو يازهرا.. فاطمه روح تولاست، بگو يا زهرا ..


ولادت با سعادت مادر سادات بر شما و خانواده محترمتان مبارك.

---

زيباترين گل دنيا، توهستي مادر **


خوش بو ترين گل دنيا، تو هستي مادر**


زيبا ترين، روز سال،


روز توست، مادر**عطر تموم گل ها، تقديم به تومادر


***تقديم به همه مادرهاي ايراني

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: جملات زیبا ، ،

تاريخ : شنبه 30 فروردين 1393 | 7:26 | نویسنده : احسان |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.